lördag 18 maj 2013

Snabba puckar :)

Jag kan inte göra kort fort, för mej tar det 5-8 timmar att göra ett kort, 
jag vet inte vad det tar för er att göra ett kort men mindre
 än 5 timmar är snabbt för mej :)
Jag fick veta att min sons kompis fyller år idag och att
jag hade mindre än 3 timmar på mej, så jag sa:
- Ta nått av de som ligger på "hyllan" så ska jag fixa till insidan
 (brukar vänta med den tills att jag vet vem som ska få kortet), 
men enligt honom så var alla kort för "tjejiga" 
så då vart det till att lägga på ett kol och göra ett nytt kort på 
väldigt kort tid enligt mej iaf :)
Här är resultatet:


 Jag vet att han gillar metallic på bilar och att det är blå/lila så
det fick bli den färgen och lite olika grå färger på cardstocken 
och sen satte jag på lite olika dekorationer i samma färger.


YOLO = You Only Live Once, skulle vara med på kortet, och det kommer finnas 
med på fler kort som jag gör, det är ju bara så bra :)


Han fyller ju som ni ser 20 år :) 


Och killarnas namn som grattade skulle ju så klart vara med:)
Så detta är resultatet av mindre än 3 timmar för mej, och det
är nog rekord att jag fixade ett kort på så kort tid, jag vill ju 
inte att det skulle vara mindre bra för att jag måste skynda mej. men
 jag blev ganska nöjd och det blev sonen också, han sa:
- Det behöver inte vara så mycket saker på kortet för att det ska vara snyggt!
Och det har han ju väldigt rätt i!

Måste bara tala om att jag vann en dubbel skissutmaning som
  Onkis & Lisa-olsi hade och jag vann dubbel utmaningen hos dom
 och blev så himla glad:)
Det är så kul att se att det man gör är omtyckt:)

Ha en bra fortsättning på helgen och njut av vädret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar