söndag 19 januari 2014

Nu är julen slut :)

Äntligen får man kanske säga :)
Denna gång gjorde jag ett TACK kort som min mamma 
ville att jag skulle göra åt henne. Hon hade tappat sitt busskort när
 hon var och handlade och damen som hittade det tog bussen hem 
till min mamma på andra sidan stan och lämnade det till henne, 
och man måste bara säga ett extra tack till henne :)


Jag har ju köpt flera nya dies som jag ville prova till det här kortet.
Den som jag skurit ut kortet ur, fjärilarna och katten.


Och så blev det en söt hÄngelstämpel som är färglagd med promarkers.


Det lilla blomsterarrangemanget.


Med fjärilarna från den nya diesen, jag satte dit små små halvpärlor 
som kropp och tentakler. Och såklart lite stickles :)


Den lilla katten med gloss på så det blev bättre djup på den.


Insidan.

Och min egen stämpel, så klart :)
Tänkte även lägga upp detta kort på några utmaningar, 
det gick ganska bra med kortet till sonen, kom 1 och topp 3
 med det.

Tack för titten :)





4 kommentarer:

  1. Gorgeous card and a great way to thank someone for doing something so nice. Thanks for playing along at Loves Rubberstamps.

    SvaraRadera
  2. A lovely card and image, thank you for joining our 4th Challenge at Crafting From The Heart, good luck. We hope to see you again soon.

    Hugs Erin (DT & Co Owner) x

    SvaraRadera
  3. oh that is so super cute and I love the clock charm you used. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort i mysiga färger.
    Roligt att ge kortet som tack,
    det är gott att folk är hjälpsamma.
    Ha ett bra veckoslut//Lisa

    SvaraRadera