torsdag 3 januari 2013

Utmaning....

Jag hittade en utmaning på nätet igen, kunde inte
motstå den för jag älskar dessa färger, utmaningen var att 
använda färgerna:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGEF-o9g9ODHcuTcRXG2uxsR5JKWUTfKnGjr9-oReDt2W4xt9GW_h_NB-YdQqa2k51mLfcTcnWNsXYPQzjQM2xctAFj-I9amuPPO3F_3y2Ewx2hlMuGmjZNmjgjZjBKQhyImvSUi80GJ9O/s1600/f%C3%A4rgkombo.JPG

Utmaningen är på http://networkedblogs.com/GndJV, det är Mollys scrapbooking 
som håller i denna. Och detta är min tolkning av skissen. Det "värsta" är att jag
redan nu har börjat med ett till kort i nästan samma färger, det går
liksom inte att sluta när man har fastnat för något :)

Jag färglade en ängel Tilda med lite annorlunda färgkombination,
 kunde inte låta bli att måla håret turkost, samma färg som kläderna.
Färglade stämpeln med promarkers.


Tycker själv att det vart läckert :)
Färgade även in utstansade fjärilar och satte glitter på dem.


Jag hade inga blommor i rätt färg så målade dom 
också med promarkers, det funkade alldeles utmärkt.


Sen använde jag samma papper som kortets grund och gjorde en
grattis "skylt", färgade även in en brad med samma färg som blommorna
och stämpeln. Papperna vet jag faktiskt inte vad det är för märke på 
men tyckte att dom passade så bra ihop färgmässigt.
Vill även önska er alla en god fortsättning på det nya året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar