måndag 6 maj 2013

Första beställda kortet.

En arbetskompis barnbarn fyllde år för ett tag sen och han ville ge 
honom ett lite annorlunda/finare kort och beställde ett av mej :)
Så här blev resultatet.


Vincent fyllde 3år och gillar fotboll :)
Det blev ett blått killkort, han som beställde ville ha mycket 
blommor och detaljer, så då fick det bli det, fast på killkort 
tycker jag det kan vara lite mindre bolmmor och "pynt", 
men det är klart han är ju inte så gammal Vincent :)


Stämpeln kommer från Vildastamps och så färglade jag honom 
så klart med promarkers.


Blommorna fick bli blå/vita och lite pyntbär och en 
"pärlpin" fick också plats. Fjärilen köpte jag av pappex, hon har jättefina saker.

Jag vet att dom blev jätteglada för kortet och det var ju hur kul 
som helst. Nu ska jag göra ett studentkort till honom också
men problemet är att tjejen som ska få det gillar SVART och jag kan ju 
tycka att det ändå måste vara lite färg på ett studentkort, ja vi får se hur det blir.
Nu ska jag ha lite ledigt och åka bort ett tag och ha det skönt :)

1 kommentar: